Dead dogs and primer

Ojojoj. Upptagen, upptagen, upptagen. Var pa Baby Shower igar, trevligt och trist... kan inte saga annat. Att sitta i drygt en timme och se en gravid kvinna sitta pa en scen och oppna presenter som alla innehaller 1. BAbyklader 2. Babybocker 3. Babytillbehor .... e inte kul alls. Tur att vi var ett glatt sallskap runt bordet. Bara kaffe att dricka och polsk mat och amerikanska kakor. Ingetdera en succe. Men gravida Kim e vacker och jag vill hemskt garna leka med babisen. Som ska dopas efter en dod hund och en lika dod polare till pappan.

Sen tog jag med Cade, kusinsonen, till Home Depot och handlade penslar, rollers, massa sake, sen Lowes och kopte guldflagor att blanda i fargen. Tillbaks till nya huset dar atminstone fargen till kok och badrum vantade och sen satte jag igang. Hann med toadorren, dorren till ett inbyggt skap i badrummet samt det mesta pa koksvaggarna. Jag har ett kok som glittrar! Gult, svagt gult, med sparkles i! Men shit vad det kommer tat ta tid att mala allt. Och helst skulle ju allt vara klart innan jag flyttar in! Det kommer det inte att vara. Snart ska jag ta med mig lite bra musik och aka till Lowes igen, mer guldflagor och lite primer. Sen mala sovrum medans jag har dagsljus, sen badrummet. Maste bli klart idag.

Vi ska fa frost inatt. Lovely.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad