Kaoset


Detta e mitt "nya" badrum som ska bli gront och fint med ny sk. Vanity (inbyggt handfat), nytt skap, nytt badkar, ny toalett, nytt golv. Ni ska se sen nar det blir klart!












Detta e trappan ner till vardagsrummet fran andra vaningen. Hela trappracket ska malas och ALLA vaggar i hela huset. Det blir min vintersysselsattning.








Koket ser ut som fan just nu. Ska bli gult och fint. Morbror ska hjalpa mig med ny bankskiva.















Detta e min nya kallare. Mysig, eller hur. Som en fangelsehala i en borg.







Regn och regn och mer regn. Flood warning. Tur att man inte bor bredvid en liten flod eller nedanfor en kulle. Stadar upp i kaoset, idag ska det komma nagon lady och kolla pa huset. Bra motivation. Ser till att tvatta allt som tvattas kan eftersom jag inte vet nar jag far min tvattmaskin och torktumlare. Kan ju tvatta hos moster som bor i huset bredvid men vill inte precis overbelasta henne.
Onskar att hela flytten var forbi, allt klart och jag bara satt i ett nymalat hus med allt uppackat... Jaja, nar den dagen kommer ska jag korka upp en flaska champagne och fira. Inte innan dess.

Kommentarer

  1. Hej hej från brodern och modern!
    Det ser fint ut i det nya huset.
    :-)

    SvaraRadera
  2. Ojojoj, ser ut som mycket jobb, se till att den där champangeflaskan blir en STOOOOR rackare!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad