Full fart



Hektisk dag. Tog Tylenol (typ Treo) mot tandvark sex i morse och somnade djuuuupt, tillrackligt for att jag sen vaknade av att moster (min chef!) bankade pa dorren fem over elva. Jag borjar halv elva. Inte bra. Men ingen tandvark! Stressade som en tok hela dagen, sprang hem, duschade, lilla Emma kom och vi drog till Target, sen plockade vi upp sushi och akte hem till moster och morbror och kakade sushi pa verandan, 25 grader varmt vid 8 pa kvallen. Sen upp till Emmas mamma Lisa och lillasyster Nora, mer snack och skratt och nu till sist, vid 10, hemma. Pust. Ska bara slappa nu. Ledig i morgon, enda dagen pa 14 dagar och har redan tusen saker inplanerade. Typ plocka ut tvattmaskin och torktumlare till nya huset. Det e ett helvete att shoppa. Haha! Emma pa bilden ovan, och den andra Nora med farmor.

Kommentarer

  1. Visst blir man knäpp över vädret!! jag vill bara skriiika, och jag avundas alla som har regn och 5 grader...Sad, but true...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad