Kan man lita pa hantverkare?


Jaha. Nya huset ser likadant ut idag som det gjorde nar jag tog bilderna, det enda som dom gjort verkar vara lite spacklande pa vaggarna och 2 nya plafondlampor i taket. Nu borjar jag bli lite orolig! Jag vill ju mala hela lordagen och sondagen! Helt ledig e jag da, just av den orsaken och det e dom ENDA lediga dagarna jag har innan nasta onsdag nar det e dags att flytta!

Kanske ser jag inte allt, det e ju faktiskt mitt i natten och jag rantade runt med ledljus i huset. Ska ner dit i morgon och se hur gubbarna jobbar. Kanske kora ner ett par lass till. Fast helst skulle jag vilja vanta tills dom tvattat alla mattor. Det enda som e fint just nu i huset e det blyinfattade fonstret. Man ska vara glad for det lilla!

Nu ska jag softa.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad