Duktig flicka




Nu e det bara 20 grader varmt, men klockan e kvart over 8 och jag har stadat hela bilen inuti. Nu doftar den apples and pears istallet for cigarett. Dessutom har jag packat alla bocker och allt jag inte behover i badrummet. Som om det inte var nog, har jag smyckat verandan med oranga ljusslingor och hangt upp spoken och haxor. Samt diskat. Ett enda ryck kvar och det e att fixa upp sovrummet som ser ut som om en mindre orkan dragit fram. Det och en maskin tvatt med arbetsklader, sen ska jag ta en ljuvlig dusch och bara kolla pa tv tills jag somnar.

Dom har massa skojiga Halloween-grejer i Amerika. Man kan handla tills man stupar och det tror jag de flesta gor. Ni skulle se alla tradgardar och verandor vid denna tid.

Amerikanarna e galna.

Hela verandan ser ut liksom pa detta viset.

Jag var riktigt en duktig flicka eftersom jag tog min kamera och gick ut, bara for att ge er bevis pa min duktighet. Nu hittar jag i alla fall hem om natten. Detta e min kompis Screegy. Han vaktar huset nar jag inte e hemma.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad