Tv time!

Nu skulle mamma vara stolt. Har packat minst tio kartonger, baddat rent, tvattat tre maskiner, diskat, gjort budget... Allt pa mindre an tre timmar! Nu ska jag mumsa i mig lite kyckling i hot sauce och sen glo pa tv tills jag somnar. Ska forsoka vara vaken och ringa Sverige ocksa.

I mrogon ska jag nog ut med arbetskamrat Ed och hans fru. Vi har planerat att skjuta lite och sen kolla pa deras hast som ska ha en liten hast, ett fol! Vad dumt det blir nar man inga a, a, o har... Ja, ni fattar. Det e i alla fall planen. Dessutom kan vi konstatera att lillpojkarna i koket ska fa prova att vara ensamma en afton, vilket betyder att jag, Regan, Ed, Pam och Robyn e lediga allihop samma kvall! Tisdag! Borde ta chansen att festa loss, kanske blir det grillning runt en bon-fire ute hos Robyn som bor i en trailer mitt i skogen med sin galna hund och ett par katter. Hoppas det, skulle vara skoj.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad