Sova?


Nu vet jag varfor jag aldrig hamnar i sang i normal tid. Igar var jag helt slut sa jag lade mig klockan elva. Och vaknade tio over fem. Hurra! Nu har jag suttit har en timme och trott att somnen skulle atervanda, men tji fick jag. Ska dra igang varmepannan eftersom jag fryser som en hund och sen borja jobba. Ska hamta soffan idag, den nya, stalla den i nya huset. Ska mota gasgubbar som ska satta pa gasen i nya huset, ska mala koket klart, kora ett par lass kartonger, kanske packa upp saker i nya fina badrummetr som nog e klart. Min hyresvard verkar ha fatt tummen ur i alla fall. Igar var dom dar och jobbade som fan. Fick helt nytt skap i koket efter det att dom plockat ut gamla diskmaskinen (och jag ville inte ha en ny eftersom jag aldrig haft en, behover ett skap mer) och om jag har tur far jag ett golv i koket idag med).

Nej, en kopp kaffe nu och lite morgon-tv med papper och penna sa jag kan gora en lista pa allt som maste fixas under dagen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad