About touching penises. I plural.

Måndagkvällar är lite konstiga. Åtminstone för mig. En ny vecka, lite som ett nytt liv, varje vecka typ. Jobbat har jag hela dagen och sedan åkte jag ut med moster. Hon ska köpa en futong, vilket är en sorts bäddsoffa som likosm har en madrass som på dagen funkar som sits och rygg på soffan, sen drar man ut en underdel och vips är madrassen... en madrass. Vi tittade och räknade och hon har fortfarande inte bestämt sig. Därefter köpte jag äckliga syrsor för att glädja de små liven (ödlorna alltså) och sen frossade vi i julsaker på dollaraffären. Skumtomat i choklad, rött stjärnglitter, bakteriedödande tvål, ljus som luktar kaffe... Massa skoj för 20 dollar.

Hem och program på History Channel om änglar, sånt gillar vi, diska lite och en lång dusch senare sitter jag här. Och funderar på hur roliga folk är, innerst inne. Vi har en tjej på jobbet, 30 år gammal, jättesöt och eftertraktad hos traktens karlar. Men hon går bara ut på date med kompletta idioter och blir väl alltmer desperat. Häromdagen fällde hon en av årets roligaste kommentarer.

- I don´t like touching them... Sa hon.

- What do you mean, you don´t like touching them? Sa jag som inte fattade vad hon pratade om.

- I don´t like touching those penises!

Vad i hela världen menar kvinnan? Hur gör hon när hon har sex? Och varför prata om "penises" i plural? Man borde trycka upp kommentaren på en t-shirt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad