Farliga vanor

En ny morgonvana har smugit sig på. Starkt kaffe med socker och riktig grädde. Snuskigt gott men helt fel ur varje annan synvinkel. Skit samma. Man måste ju leva lite också. Live a little! Som dom säger i reklamen för Chili-restauranger här i staterna. Jag levde lite inatt också, satt och småpratade med kusinen till sex i morse. Drack festis. Haha. Ingen tvekan om att man passerat 40. Sen var jag ju tvungen att kolla på två avsnitt av Law & Order innan jag kunde gå och lägga mig. Så hela söndagen har gått åt till att sova och vakna.


Om en timme börjar jag jobba. Måste ringa två samtal innan dess. Ett till Regan som tydligen ligger på sjukhus igen i North Dakota. Komplikationer efter blindtarmsoperation. Hon har ingen tur den damen. Ett annat samtal till Sverige. Det kommer först. För övrigt är jag Alby Hills evigt tacksam för recept på havrebollar, även om jag inte hunnit prova ännu. Återkommer med recension.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad