Marabou epiphany

Nu har IKEA svarat på mitt mail, tack för det IKEA (och Marie). Och hurra, hurra, dom har INTE tagot bort Marabou ur sortimentet. Det har tydligen bara hakat upp sig i leverans. Kanske maila Marabou istället? Fäljande är saxat från IKEAs mail:

"We are not showing that the MARABOU chocolate is being discontinued,we are showing that we are having difficulties in receiving this itemfrom the manufacture. We recommend calling IKEA Baltimore at410-931-5400 in two weeks, to see if they are showing any additionaldelivery information."

Idag ska jag åka till slaktar Eriksoon för att köpa stark ost. Smakar nästan som svensk...

Kommentarer

  1. Hej Ulrika!
    Tack för kommentaren på min blogg!!! NU vet vi!
    Ska faktiskt till IKEA imorrn...
    Tack för all efterforskning!
    Trevlig blogg du har , den kommer jag att följa!!!

    Hälsningar,
    Annika

    SvaraRadera
  2. Ja! Hurra!! Jag är så glad att de bara var förvirrade när det var slut!! Jaaaa!!! Har noterat e-post adressen...!

    Trevlig blogg - här ska jag titta in också!

    SvaraRadera
  3. Epiphany - hur skulle du översätta det till svenska? I det här sammanhanget och andra ...

    /Katarina (som tycker det är ett användbart ord - men saknar svenska motsvarighet)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad