Det händer ju inget. Som tur är.


Kallt, iskallt. Lite snö här och var, isfläckar, gnistrar. Kliar i fingrarna, vill julpynta men det är ju ingen idé. Snart åker jag till Sverige och mössen lär inte uppskatta en julgran nog för att jag ska ta mig an det projektet. Mycket jobba nu, därav mindre blogg. Men jag läser allas! Orkar bara inte skriva så mycket. Händer ju liksom inget. Nu ska jag ta på mig vantar och jacka och stövlar med päls och köra till the Drug Store (can´t but LOVE tha name) och handla lite järnpiller. Sen hem och dricka varm choklad. Såååå intressant, eller hur? Kan tillägga att jag borde vattna krukväxter och dammsuga dessutom. Om ni nu vill veta vad man gör i USA en söndagkväll.
Men att inget händer är en bra sak. Och i afton tänker jag mest av allt på moster i Sverige som ska opereras i morgon. Och ber en bön att allt ska gå bra. I slutändan är det allt som betyder något.

Kommentarer

  1. Och innan jag sett att du publicerade den här bilden hann jag lägga ut den här:
    http://www.flickr.com/photos/ordfabriken/3054845301/
    Märkligt!

    SvaraRadera
  2. Det är så mycket som händer ändå. Två syskon med nästan lika bilder som alltid har betydelse för många, och för mig speciellt idag. Tack för dom bilderna!

    SvaraRadera
  3. Kanske inte alls märkligt. Eller?

    SvaraRadera
  4. Egentligen inte,,,,men ändå. det värsta äröver och vi kan bara vara tacksamma attdet gått bra så långt. Kraaaaaaaamar . Väntar på dig!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad