Yes we can. And we will.


Kommentarer

  1. En färgad man som president i USA! trodde inte riktigt på attdet var möjligt. Men ,det var det! När Ohio Virginia och Penn gick till Obama gick jag och la mig, för då var det ju i princip klart. Sa experterna i svensk TV ,och dom fick ju rätt. "A change we believe in. Förhoppningsvis. Kraaaaaaamar

    SvaraRadera
  2. Vi få se vad som händer next, för många analitiker ser Barack Hossein Obama bara som en lamm som ska offras. Det ända sättet för demokraterna att vinna över republikaner var ju faktiskt att nå bland svarta och andra invandrargrupper väljare och då var han perfekt. Sedan efter dom uppnåt målet knäpper de honom och så blir vicepresident( viting) president precis som de ville, och så kan de alltid skylla typ " it must be fucking republikans or KKK that waste him",
    så var det med Kennedy också. Om detta händer så är jag fakstiskt inte förvånad och då kommer Ullis säkerligen att dra tillbaka sitt förlåt lilla USA. Om det inte händer då är jag bara glad för det amerikanskas folkets skull.

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas vid Gud att inget händer honom, och faktum kvarstår. En majoritet av det amerikanska folket har valt en svart man som president.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad