Mycket nu...


Nej jag har inte försvunnit, inte dragit till Mexico, ligger inte på en strand och solar, vandrar inte i bergen, super mig inte redlös på krogar. Jag har bara mycket att göra just nu. Resförberedelser! I detta ingår att jobba så mycket som möjligt samt att shoppa (allt som behövs) och att organisera hemmets alla vrår.


Dessutom är det kallt om kvällarna och man vill helst sitta med alla kroppdelar under varma filtar. Då är det svårt att blogga. Under filtarna alltså. Men jag borde kanske försöka?


Nu ska jag ut i isande kallt Altoona, solen skiner och fortfarande finns några fåglar som kvittrar. Jag ska till banken, sen jobbet, sen fler ärenden. Sen hem och ta hand om stopp i toaletten. INTE KUL.


Kommentarer

  1. PUH!! Förstår att du har mycket att ordna, men snart har du semesteroch behöver bara göra det du har lust med. !

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad