Välkommen, John Blund


Sova, sova, sova... det är vad jag vill göra. Nu och hela tiden jag är i Sverige. Har av någon anledning sovit jättedåligt i två nätter och det märks att man inte är 20 längre! Jobbat nio timmar idag och det känns som om jag sprungit ett maratonlopp. Men nu sitter jag här, nyduschad och reda att kura ihop mig i soffan under filtar. Lyssna på regnet och somna (troligen) till första bästa serie jag sätter på. Så därför får ni inget mer idag! Men i morgon är jag ledig fram tills 2, så förhoppningsvis hinner jag med lite fredagstema innan jobbet!


Nu vet ni. Nu kan ni återgå till det ni höll på med.

Kommentarer

  1. Inte en chans att vi låter dig sova bort din tid i Sverige!
    Mikaela

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad