En hel kväll ledig....

Fantastiskt. Inte van vid att vara hemma klockan sju på kvällen, känns som julafton. Ska till och med laga mat, göra en egen pizza på lövtunn tortillabotten, täcka med parmesan, pancetta (italienskt bacon), färsk svamp, tomat, finhackad chili och lite röd lök. I botten en svamp och tomatsås. Jag lovar, det slår vilken köpt pizza som helst. Sen ska jag bara gosa i soffan med bra filmer. Inatt tjänar vi en timme eftersom det blir vintertid så fastän jag ska vakna vid 8 och laga brunch, känns det ok.

Kommentarer

  1. Fina bilder. Kul att få klä ut sig en gång per år. Lite avundsjuk på det. Men kompenserade det med att inte kamma håret i går, svårare än så är det inte att se skrämmande ut..Lovar att kamma mig innan du kommer. Kram Anki

    SvaraRadera
  2. En skön lördagskväll hoppas jag att du fick. Vi också. Vi lade oss inte förrän kl 2.30. Då satt Daniel fortfarande i köket , pratade (högt), och spelade på datorn. Men nu är det eftermiddag (3.15) och han sover fortfarande.Strålande väder med sol . Men kallt på nattan. Såg att ni får några fina dagar i veckan. Kraaaaamar

    SvaraRadera
  3. Har du kollat Jibjab Media ? Ganska kul faktiskt.

    SvaraRadera
  4. Har du kollat Jibjab Media ? Ganska kul faktiskt.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad