Back to life

En natt med vrida sig och ha ont i muskler, senor, leder och sen sova tills man inte kunde ligga mer eftersom liggandet i sig gjorde ont. Tant fran The Insurance Company ringde, dom e bara helt asbra, jag kommer inte ens att behova betala sjalvrisk. Dom betalar upp till 5000 dollar for medical bills och det kommer att ta mig till uppfoljning hos min familjedoktor Mohammed. Dessutom sa hon till mig att skaffa nya glasogon. Yes! Sakta pallra sig upp, leka me datorn, prata med lilla mamma som snart ska skaffa biljett, hurra! Sen ge sig ut och jaga glasogon. Okey, jag har inga svenska bokstaver igen. Vaffo blir det pa detta viset!

Uppgift nummer ett var att tanka bilen eftersom den elaka lampan lyste. Sen ner till den stora mallen som har Sears varuhus, och dar min optiker finns. Valde ut ett par nya RayBan, men lite mer extrema denna gangen, orkar inte vara plain and conformed mera. Kan inte hitta en bild till er eftersom Ray Bans hemsida gillar Flash, men jag TROR modellen jag valde heter ICONIC BOLD RB5092 och om ni av outgrundliga anledningar vill se dom, kolla sjalva.

Sen fick jag en tanke om att klippa mig och efter att ha konstaterat att ULTA vill ha hutlosa 40 dollar bara for klippning, tog jag min frappucino fran Starbucks och min Jeep elsewhere. Till Costcutters som e just vad dom heter, billiga. 19.99 dollar och jag blidde himla fin om jag kan vara tillaten att uttrycka mig salunda om myself. Sansade mig och handlade inte ett enda schampo i salongen (vilket jag annars e svag for) utan drog vidare till Sallys som saljer till alla salonger och alltsa e mycket billigare. Hittade proffscolor, Dark Burgundy Brown som jag nu ska applicera om en liten stund. Har varit i baren ett antal ganger, alla e underbara och kramar en och har varit oroliga. Satt en timme pa mosters veranda och bara skvallrade om ditt och datt innan jag drog hem.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad