Mamma on her way!

Man kan ha himla kul med att fixa en slide show pa sin Myspace! Speciellt om man e helt utmattad och egentligen borde ta en dusch och sen sova. Men icke. Nu e klockan 2 om natten och bara jag e vaken... Inte lika varmt idag, inte lika arg idag. Druckit massa Gatorade, Red Bull, vatten i massor. No food what so ever. Ska ta fram mina korsbar (cherries). Har ett kilo. Haha.
Mamma har bokat biljett! Hon kommer den 27 augusti och stannar en hel manad! Trettio dagar att bara chilla med mamma! Men oj vad jag maste fixa upp huset nu.... Det ska vara PERFEKT innan hon kommer.
Men nu ska jag resa mig. Om kroppen vill. Har ont som fan i benet. I just have one thing to say. Doctor Mohammed next week for sure.

Kommentarer

  1. Hej!

    Precis den lilla "Damn right I'm good in bed..." bilden har jag på min myspace sida =)

    Hör av dig om du känner för det.
    Rebecka i Nödinge.

    www.myspace.com/rebecka_beckie

    SvaraRadera
  2. ...jag snodde den nog av dej... totalty omoralisk, det e jag, det... Adda mej som friend! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad