Regn och rena lakan

Intressant uppgift. Hur mycket kan jag skriva utan mina prickar? Jag tror att min lilla dator drabbats av elakt virus. Undrar om jag kan spilla ut lite Nyquil och sen kommer medicinen att bota hela moderkortet?

Underbart med ledig dag. Fixar och donar lite, tog en tur till Bensons Auto Sales och blev 150 dollar fattigare, men lite mer innehavare av bilen. Har printat ut blankett, vill ha personlig nummerskylt. Kostar bara 20 dollar. Snackade med grannarna lite, de trevliga. Kurt, the prison guard och mina trevliga land lords, Scott och Nancy. Kurt hade lagt kyckling i sin "smoker"och det luktar gott hit upp till mitt arbetsrum.

Nu ska jag vika alla textilier som ligger rena i en enda katastrofartad explosion i extrarummet. Det rum Anki ska sova i om hon tar sig hit. Snart.

Sen ska jag dammsuga upp lite partiklar, koka kaffe och bara njuta av en regnig afton bland bergen. Man skulla vara ledig lite oftare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad