Morticia och The Green Goddess


Ville bara tala om att det ar 30 grader varmt men enligt min weather man, upplevs det som 40. Jo, tack. Jag VET. Och jag satte lite color i my hair (har inga svenska bokstaver igen...) och nu e det SVART. Det var inte riktigt meningen. Ser ut som en overweight Morticia Addams som lekt med saxen. Men, men. Annorlunda e det i alla fall. Snart ska jag ta min aching body och make it to the bar. Time to work. Yiha.

Tog mig ut en stund yesterday, moster ringde vid sex och ville shoppa och vem kan turn that offer down. Inte jag inte. Vi tog en fika pa Starbucks inne pa Barnes & Noble, sen var vi fit for fight. Kohls next! Kopte inget till mig bara saker till lilla mamma for hon kommer snart! Sen ville moster hem och efter att ha droppat henne hemma, drog jag till Walmart och handlade jordgubbar, broccolislaw, Green Goddess Dressing, bananer, en ormbunke till , (snart ser min veranda ut som om den befann sig deep down south), whole wheat bread for the toaster, carotts och massa annat nyttigt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad