Jag gillar retards


Jag ger fan upp. Min svenska bokstaver e borta och jag fattar ingenting. Idag har jag flippat ut pa ALLA i baren. Hettan twistar ens brain tills bara ilska finns kvar. Rage. Folk e idioter. Retards. Nej, det var fel. Jag gillar retards. Jag hatar folk. Jag hatar sommar i denna del av USA. Man skulle vara stormrik och bara tillbringa dagarna med att shoppa i luftkonditionerade lokaler.
Servitriserna klarar inte av att anvanda nya datasystemet, varannan order vi fick in hade fel namn eller fel grejer. Kockarna e oerfarna och SLOW! Ingenting hinns med under dagtid, det e varmt som i helvetet och hur mycket man an dricker, kokar hela ens brain. Tack gode Gud att sommaren inte varar for evigt.
I want to be an angel that kills demons. Kill, kill, kill.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad