Hund!



Just det! Jag satt och chillade med min hyresvärd (och tillika granne) Nancy häromdagen och då sa hon att jag får lov att ha en liten hund! Yey! Jag vill ha en liten hund, egentligen vill jag ha en stor hund, en mastiff, men det är bara att inse fakta och gilla läget. Jag har knän som hoppar ur led med jämna mellanrum och en hel massa andra krämpor så en stor motionskrävande hund är inte att tänka på. Och eftersom makens pappa och hans fru har två ljuvliga små ewoker så kan jag tänka mig en sån, en Shih Tzu alltså. Dom ser ut precis som en ewok, kolla själva. Och så tror dom att de är stora farliga hundar. Helt psykotiska. Dessutom har dom en päls som passar allergiker, dom fäller nästan inte alls, pälsen som är silkeslen bara växer istället.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad