Beatare än beatast


Okey. Jag trodde inte att jag kunde bli tröttare än jag var igår men jag hade fel. Kors i taket, jag hade FEL! Vi serverade brunch till över 60 pers och vet ni hur kul det INTE är att steka svenska pannkakor till 60 personer! I ett redan asvarmt kök? Lägg till oräkneliga omeletter, eggs benedict, sallader, french toast, you name it, we did it. På typ två timmar. Nu kan jag inte röra mig.

Hungrig är jag, men vill inte se mat. Totalt uttorkad, har druckit kopiösa mängder men inget hjälper. Inte en endaste kissdroppe. Kommer väl allt i natt, haha. Nu ska jag kolla på John from Cincinatti, ny helsjuk serie dör ALLA är dysfunktionella och mitt i allt finns John som först verkar autistisk, men nu lutar jag åt att han är antingen Jesus eller en ängel. The second coming, typ.

Kommentarer

  1. Hej.
    Är du förvånad över att du hade fel??? Det är inte vi som känner dig...... Men var rädd om dig i värmen. Vatten räcker inte utan det är till och med bättre med saft och läsk i dessa lägen!
    kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad