Grattis Sverige!


Vakna tidigt. Red Robins som sjunger. Kvittrar. Himla LJUD dom kan producera, de taniga pyttiga liven. Sitter vid datorn, skrattar med Fotbollsfrun och undrar hur Paris har det i sin cell, egentligen. Ska jobba om en halvtimme. Borde komma ur nattlinnet innan dess samt borsta tanden och ta mig till jobbet.
Solen skiner, 14 grader varmt. Huset e rent och prydligt. Ska vara riktig amerikanska i afton, ska ta alla mina tusentals foton och med magi och lite klister transformera dem till Scrapbooks!
Vindruvor, nektariner, jordgubbar. Det blir min middag. Och melon, som kallas Cuantalope. Mat for the soul. Soulfood.
Efter den vitaminchocken ska jag fixa lilla datorn. Jag vill ha tillbaks mina fosterlandsbokstaver.

Kommentarer

  1. Vilka förtrollande och fantastiska bilder du har i din blogg! Kram och hoppas du får en riktigt fin helg!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad