Grå morgon. Duggregn, åtta grader varmt men känns kallt. Uppe tidigt, gjorde MRI (magnetröntgen) av min högra hand för en studie jag ska vara med i, ska testa ny medicin. Orencia heter den visst i verkliga livet och jag ska antingen få den eller bara vanligt koksalt - jag får inte veta eftersom det är en blind studie. Men nu vet jag hur min hand ser ut inuti! Det tog en timme och fyrtiofem minuter och om ni aldrig provat att ligga blickstilla på magen så länge, med armarna över huvudet... Bad idea. Nu ska jag försöka slumra framför TV:n en stund, ska jobba om två timmar och det blir nog en tolv timmar typ. Natti, natti...

Kommentarer

  1. Låter fruktansvärt obekvämt. Var det den opererade handen? Fick du kontakt med henne vi pratade om? Idag fick vi besök av Mölndalsfamiljen som ska till US i juli. Skoj faktiskt. Nu regnar det här så snön försvinner. Skönt . Vackert med blå text och röda blommor.

    SvaraRadera
  2. Obekvämt men helt ok. Nej, det var inte min Darth Vader-hand, det var den andra. Dom vill ha en MRI för den där studien, att jämföra med antar jag. Haha, hur mådde Mölndalspacket? Och Anki, jag kommer snart. Spara ett par semlor till mig!

    SvaraRadera
  3. Dom verkade må helt okey. Pappa väntade på US resan,han såg verkligen fram emot den. Har du skyddat dina fröer? jag såg att ni haft nattfrost. Natten till söndag börjar sommar tiden. Är det likadant hos er ? Frågar än en gång, har du fått kontakt med VC?

    SvaraRadera
  4. Hoppas du haft en bra helg. det är söndag kväll,det regnar men är ganska milt. Såg att ni får en ganska fin tisdag, ganska varmt i alla fall. Om det nu blir så .Hoppas det. Nu är det läggdags. Natti natti.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad