Nya knappar


Nytt tangentbord. Tyvärr inte ett som lyser, de var för dyra, men ett fint med massa extraknappar. Det är som om något händer, något mystiskt, varje gång jag pysslar med datorn. Helt plötsligt kommer det helt andra tecken än de jag trycker på. Som om tangentbordet fått psykos. Tur att de är billiga.


Är så himla glad att jag har en dator som fungerar igen. Har till och med laddat ner nya spel: Fairies (såklart, vem vill inte titta på älvor i fina färger), DaVinci (mysigt pusselspel som jag tror Anki skulle gilla), Mahjong (som jag älskar) och ett annat som jag inte minns. Jo. pussel var det. Mamma kommer att gilla dem alla.


Jobbade brunch idag med tjuriga Regan och pigga Curtis. Eftermiddagen blidde lite dramatisk eftersom kusinen var tvungen att sparka en bartender som lullar runt och inte riktigt vet vad han gör. Efter det gick jag hem, bytte om, sen ut till Circuit City och handlade tangentbord, en tur in på Target (handlade INGENTING, det har väl aldrig hänt förr i just den affären), tog en sväng till Yamato och köpte Sushi (Dynamite Roll och Spicy Salmon), sen till Giant Eagle för lite mat och saker till baren. Samt vanliga huvudvärkstabletter.
Nu har jag testat mina nya spel, installerat nya tangentbordet (och jag älskar det, det klickar lite dovt). Ska duscha, äta sushi och kolla pa tv. Och surfa.... Jag har haft abstinens.

Kommentarer

  1. Snart dags för MSN,Skype o.s.v Snart snart Javisst,Kameran glömde jag,. Vimåste väl göra oss vackra varje gång vi kopplar på kameran,,,hi,hi. Skojar bara .Vi duger som vi äe. Eller hur ? Dags för Ally MC BEAL Nästan det enda TV program som får mig att skratta, Knäppt som detär,

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad