En ängel i min säng

Nu sover lilla Della i min säng så sött. Hon ville ha sleep over... och de större flickorna sover hos Emma. Vi har shoppat i dollar-affären, handlat kakmix och glasyr, bakat Angel Food Cake med confetti i och sen dekorerat med chokladglasyr och vit glasyr och orange strössel och rosa glitter-strössel och fladdermöss och häxor.... Halloweentårtor! Som vi gick ner och bjöd personalen i baren på. Vi hade redan varit där och käkat på eftermiddagen. Sen satt vi hos moster och klippte ut spöken och prinsessor och monster och träd i så kallat Foam (mjukt skumliknande material som är skitkul att göra pysssel med) och vi hade köpt ögon också att sätta på alla skapelser. Två dollars material sysselsatte fyra barn och två vuxna i nästan tre timmar.

Nu ska Ulrika också sova, det tar på krafterna att vara lektant! Men roligt är det. Jag har filmat när dom bakar men hittar inte sladden nu. Visar i morgon.

Kommentarer

  1. Ursäkta mitt veliga intrång i fredagstemat. blevfrustrerad då det krånglade med webbadressen. Var tvungen att prova mig fram. Jag kan se lilla Della framför mig i din stora däng ! Säg att jag längtar efter henne ,(och de andra med förstås. Det låter som om ni haft en kul lördag. Nice! Kraaaaaamar!

    SvaraRadera
  2. Antar att kusin med familj åkt hem igen ,och du har väl jobbat antar jag . vi kanske hörs imorgon . Serfram emot film från ert Halloweenpyssel, om du hittat sladden Kraaaamar.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad