Fredagstema...


Dagens fredagstema är; Om jag var tvungen att bära samma Halloweenkostym resten av mitt liv... ja du. Jag skulle nog inte vilja bära samma kläder resten av mitt liv alldeles oavsett, men prinsessa skulle jag ju kunna vara. Om jag fick ha många olika klänningar. Inte alla söta, nej nej. Lite häxaktiga kanske, ibland vackra, ibland söta, ibland mysiga... Om jag sedan fick lov att bo i ett riktigt slott så skulle det vara helt ok. Skulle kanske se lustigt ut på ICA. Men vem bryr sig?


Det hjälpte att sova igår. Känner mig bättre idag och ska nu ta mig till jobbet med en liten avstickare till mataffären och handla röd karamellfärg och annat trams för vårt Hallowwen firande i baren. Jag ska vara utklädd till en död kock. Zombie typ. Vita smutsiga kläder och massa äckligt smink, blod och ärr.
HAPPY HALLOWEEN!

Kommentarer

  1. Hoppas ni får ett roligt arbetspass. Här ringde det på dörren, och jag såg 3 ungar ,som inte ens var urklädda Dom är bara ute efter att tigga godis, och därför öppnade vi inte dörren. En kvart senare fick vi ägg på köksfönstret Skit när dom inte kan ta en tradition på rätt sätt ! Daniel är här ,kopplar in sin dator i köket ,så han kan chatta. Han ska alltså sova här i natt. Ha det bra !

    SvaraRadera
  2. Lördag eftermiddag. Solen skinermen det har varit 5 minusgrader i natt. Hade ni skoj på jobbet igår? Klär gästerna ut sig också? Hoppas höra från dig snart igen. Kraaaamar.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad