Rapport From Hell

En timme senare är halva tvättstugan gjord. Allt bortplockat, slängt eller sorterat. Kvar är spindlarna och deras vävar. Och hälften har jag redan sugit upp. Jag har knutit en bandana runt huvet, vill inte att dom ska kunna attackera mig där. Har sockar. Byxor i sockarna. Inga vägar in till mitt skinn. Ooooh, nej, Jag har ingen spindelfobi. Inte alls. Skratta ni. Ni har inte en källare som är ca 75 kvadratmeter yta helt TÄCKT med spindelväv. Okey, riktigt lika illa som DET lät är det ju inte, men nästan. Sedan vart jag tvungen att kissa och det är 2 trappor upp det. Tänkte bara rapportera innan jag vandrar ner i min källare igen och suger upp resten och sedan moppar med massa kemikalier och lägger ner nya fina mattor. Ny rapport senare.

Kommentarer

  1. Är du inte rädd för att dra med dig spindlar upp i kläderna om du går upp till toaletten mitt i städningen i städkläderna?? :-)
    Bra jobbat för övrigt!

    SvaraRadera
  2. Du har ju en riktig maffiaklubbskällare, så där passar väl farliga spindlar, tycker jag. Skämt åsido så känns det väl bra att få bort lite skit. ! Duktig flicka !

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad