Fredagstema - om jag vore en kändis...


Om jag vore en kändis, så skulle jag vilja vara Angelina Jolie. Varför? Jamen det är väl självklart. Jag skulle få hångla med Brad Pitt. Jag skulle ha löjligt mycket pengar som jag kunde ge bort till alla som behövde. Jag skulle ha massa tatueringar. Jag skulle ha oräkneligt många ungar och jag skulle få resa hela tiden, jag skulle ha snygg häck, få spela actionhjälte på film, klä mig i vackra klänningar, bo i hela världen.... Tråkigt skulle jag inte ha.


Eller så skulle jag vilja vara president i USA, men bara för en vecka. Så att jag fick se hur det gick till bakom kulisserna.


Just nu skulle jag bara vilja komma iväg. Måste hämta mediciner innan jobbet. Undrar hur Angelina hade löst det?

Kommentarer

  1. Tänk att få vara en stor sångerska, stå i en katedral och sjunga Ave Maria ! Slår vilken vacker, rik skådis eller president som helst ! Det skulle vara så mäktigt att människor nästan tappade andan !

    SvaraRadera
  2. Jag tycker Angelina Jolie är en av de vackraste kvinnor som finns! Bara det...det skulle faktiskt vara intressant att en dag känna sig som hon, månne hon också oroar sig för mörka ringar under ögonen, fett hår, viktökning etc...månne hon är trevlig?!

    SvaraRadera
  3. Vem är den anonyma drömmande operasångerskan tro?

    SvaraRadera
  4. Jag tror Angelina är trevlig. Jag gillar att hon skänker en massa pengar, att hon reser dit ingen vill resa. Tuff kvinna helt enkelt som alltid gått sin egen väg.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad