Skum dröm

Så gick en ledig dag... mest liggandes i sängen, sovandes. Lite förkyld, inte så farligt men tillräckligt för att ha en bra ursäkt. Sov mest hela dagen. Och kvällen. Och halva natten. Nu är klockan två och bara tomten och jag är vaken. Ska titta på lite tv, men sen sova igen. Har haft de konstigaste drömmar. Bodde hos mamma i gamla lägenheten. Vägg i vägg låg en bordell som ett av Sveriges gäng drev. Det konstiga var att kunder till bordellen kom in genom ett osynligt hål in till mammas lägenhet så titt som tätt kom främmande karlar in, på väg till bordellen. Jag var så rasande att jag bjöd in hela gängets toppkillar till en flygresa till USA där vi skulle ha konferens om saken. Hittade snäll pilot och off we went. Och vi hade möten och bodde på hotell och ingen var dum. Sen vaknade jag. Tror att Crimkinal Minds är bättre, men jag ska se om jag kan fortsätta drämmen lite senare. Vill veta om bordellen slår igen, eller ej.

Kommentarer

  1. Skum dröm ?? Bara förnamnet! Jag drömde också konstigt, men det var så dumt så jag vill inte berätta det. Kom det några Halloweenbarn ,eller sov du bort hela kvällen ? Ikväll får vi antagligen frost. Imorgon är Alla helgons dag så jag har tänt ljus överallt , både inne och ute. Kraaamar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad