Fredagstema

Dags för fredagstemat igen. Låtar som ska representera var vi bor. Land, stad, region. Det är dagens tema. Inte helt lätt för en utvandrare. Jag börjar med en låt som mina grabbar från Hammarkullen, Hjällbo och Angered gjort. Den är hemma för mig. Sen följer en mer splittrad samling av amerikanska låtar. Men så är det att vara hemma i två världsdelar!
Fredagsbloggare:Nilla,Simone,Anna,Desiree,Annika, Anne, Petra ,Anna-Saltis ,Millan ,AuroraBuddha,Anki,Lullun, Marianne,Victoria,Susanne,Lia,Cecilia,LeopardiaAnne-Marie, Marina, MarieStrandmammanM.K.BUlrikaJemayaNY FREDAGSBLOGGARE: NinaKickiBarbamorsan

Kommentarer

  1. Vilket fantastiskt fredagstema. Vissa bilder griper mig otroligt. Hardu slutat känna dig som en järnlady ? Hoppas du mår bra nu och får en supertrevlig helg. Det brukar ju bli så i Lebanon Kraaaaaaaaaaamar till dig och alla övriga

    SvaraRadera
  2. Tänk att ha en låt som "dina" grabbar har gjort! Inte min stil, men jag har ju ungar:-) så jag känner igen. Hymnen är fantastis och jag önskar jag får stå på en stadion någon gång i livet och känna stämningen.

    SvaraRadera
  3. Å man slutar nog aldrig känna rysningarna när man ser attackerna mot WTC.
    Så underbara låtar!!

    SvaraRadera
  4. Men vad kan vara mer passande än en "egen" låt. Helt ok var den tyckte jag.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad