Idiot


Hur dum får man lov att bli? Gick upp på övervåningen vid nio på kvällen, gick på toa, kände mig gott slö, tänkte att jag skulle ta en tupplur. TÄNKTE ATT JAG SKULLE TA EN TUPPLUR. Klockan nio på kvällen. Tupplur. Haha. Vaknade halv ett på natten, insåg vad klockan var och att jag var tvungen att gå ner till jobbet och göra inventarie, ringa in order för leverans i morgon bitti. Satan. Tupplur vid den mest olämpliga tidpunkten på hela dygnet. Nu är jag klarvaken och klockan är tjugo i fyra på natten och jag har lust att dammsuga men det kan man ju inte göra och klockan elva går jag på ett tiotimmarspass. Supersmart, gumman. Verkligen begåvat.


Försöker bli trött genom att läsa alla ertiklar på Aftonbladet PLUS. Bilder på Sarah Palin och efterlysta mördare, artiklar om gamla brott och nya mirakelmedel. Blir inte ett dugg trött. Kanske te skulle hjälpa. Varm mjölk om det inte vore för jävla äckligt.


Kanske om jag tar med en kopp te och Gunvald Larsson till sängen.... Fan trot.

Kommentarer

  1. Det var att vända på alltihop. Hoppas du orkar jobba ändå. Så fel det kan bli !
    vi har varit ute med Gullan o Dale, Lite tröttsamt eftersom Gullan blir lite av en zombi och lullar omkring och bryr sig inte om att övriga har tröttnat för länge sen. Mera sedan Kram.

    SvaraRadera
  2. Snart dags för oss att koja ,Vill bara säga godnatt och väntar på att få höra från dig när du varit hos doktorn på tisdag. Tänker på dig. Kraaaaaaaaaaaaamar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad