It is alive.................

Nej jag har inte somnat in och min dator e inte trasig. Bara lite upptagen. Idag vaknade jag. Alldeles för sent. Typ en kvart efter det att jag skulle varit hos doktorn. Ringde från sängkanten, hej syster Pam, jag vaknade nu. Syster Pam var snäll, det gjorde inget. Snabbade mig till doktorn, fick experimentmedicin och läste Times. Sen jobba, jobba. Sen köra kusinens kompis Claes som är veckans Sverige besök, till Target och The Big Mall. Stoooor uppoffring för mig som hatar att shoppa. Sen till kusinens restaurang dit moster, morbror, kusinfru och hans två små flickor kom. Vi åt, gott! Hanger Steak med chimmichurri, yucca-frites, avocadosallad. ojoj. Och nu är jag hemma. Femton timmar efter att jag satt på sängkanten alldeles yrvaken.

Blev av med eBay-oskulden igår, köpte gångstavar från Californien. Bara sjutton dollar. Så nu har jag Paypal som funkar, bara så att bror och mor vet. I stort behov av dusch nu. Stoooor skillnad kommer det att bli efter den.

Kommentarer

  1. Vad jobbigt för dig att behöva åka till Target.!!! och handla inte för mycket på eBay . Tänk på den ekonomiska krisen i landet. Ellerär det precis det man ska göra ? Handla, köpa,köpa. Men det går fort till jul.......Om en stund ska vi åka ut till Hönö för att ta vara på en fin höstdag, Hoppas du får en skön ledig dag. Kanske kan vi chatta lite senare. Kraaaaaaaaaamar

    SvaraRadera
  2. Haha, eBay! OCH Paypal. Äntligen! :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad