Good morning sunshine

Underbar morgon, sval och solig och så vaknar jag ÅTERIGEN av en överraskning. Denna gång i form av karlar utanför mitt sovrumsfönster, det vill säga en meter från mitt huvud. Skulle ju vara kul om dom kunde ringa först så man inte ligger naken på herrarnas arbetsplats. Inte fan lägger dom nytt tak hller, men dom lagar hålen. Igen. Det gjorde dom i höstas också, men inte hjälpte det. Å andra sidan verkar ju mitt mail ha hjälpt. Till viss del!

Tack snälla lillebror för ditt senaste projekt. jag vill se mer och mer och mer... Behöver du fler bilder för jag har nog en hel del också?

Kommentarer

  1. Tjosan ! Det var väl kul... Hoppas det är torrt i fortsättningen. Jag loggade in vid 18-tiden men du har väl flugit ut redan. Visst ska det bli kul med gamla släktfoton. Kanske systern kan känna igen några som inte vi gör. Det ska bli riktigt kul i fortsättningen. På återhörande ! Kraaaaaaaaaamar

    SvaraRadera
  2. Jodå, gärna fler bilder! Jag har en hel del ytterligare inscannade, så det kommer att komma till mer. Men jag måste fixa med filerna lite först – och som sagt ordna så att man kan få större versioner när man surfar dit.
    :-)

    SvaraRadera
  3. Sådär! Nu kan man se den största storleken på bilderna också (om man klickar på en bild så kan man sen klicka på "All sizes" och välja "Original" där, då blir bilden som störst). Kan vara bra om man ska identifiera någon och bilden är otydlig eller så.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det verkar som om du hamnat i paradiset. Automatisk dusch när du vaknar och karlar in i sovrummet direkt genom fönstret, du behöver inte ens gå ner för att öppna dörren. Jaja dessa amerikaner, bara nymodigheter, vad skall dom hitta på härnäst??

    SvaraRadera
  5. Älskar ditt upptåg. Har berätta för moster och morbror, dom blidde exalterade dom också. Terry har fina bilder på sin familj, gamla grandma som var bootlegger och maffia bl.a och hans mamma i bröllopsklänning vid tretton års ålder. Kanske kan du lära honom att lägga upp också, skulle vara kul för ungarna att kunna se alla tillsammans. Och Anki, jag förstår preciiiiiiiiiiiis vad du menar, men det är du som skulle vilja ha det på det viset. Inte jag. Jag vill ha negligé på mig åtminstone.

    SvaraRadera
  6. Jajamen, vi får dela på login och lösenord till kontot så att alla kan skicka upp relevanta bilder! Jag la ut några fler nu på morgonkvisten. Ska försöka lägga ut några varje dag tills dess att de jag redan scannat är slut …

    SvaraRadera
  7. Kollat släktbilderna om och om igen ikväll. Det ska bli kul när vi får fler o ch sen när vi kan kommentera om vem som är på bilderna. Det börjar bli natt här , så vi får höras , kanske inte imorgon men kanske på lördag. Ha det bra både hemma och på jobbet. Tusen kramar.

    SvaraRadera
  8. Jag lägger till lite nya varje dag nu i början!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad