Höstdagar


Fattar inte riktigt att det redan är slutet av september. Dagarna är varma, tretton grader på natten. Skumt, men luften känns ren och träden börjar skifta färg så allt är som det ska. Har varit på födelsedagskalas hos kusinens frun som fyllde år. Mysigt. Bara en stund dock eftersom jag jobbade till 8 på kvällen. Nu ska jag glo på TV en timme eller så... Ledig i morgon!

Var bara tvungen att lägag in den här bilden av en konstnär som säljer sina verk på E-bay. Jag tycker den är grym. Tydligen är hon terapeut och målar mycket med det i bakhuvudet. Ska leta reda på hennes namn och website. Lovar.

Kommentarer

  1. Jag minns när vi firade kusinhustrun i baren förra året. Fattar inte att det gått ett år redan. Här är det regn idag. Kusindottern roar sig i New York och har visst fått uppleva mycket kul under resan. Hon kommer hem den 8:e okt. Apropå din bild, så tycker jag den är skrämmande. och sambons kommentar var att det var en ful kärring.Nu kommer svåger och svägerska på fika Vi hörs senare när du vaknat. Kram

    SvaraRadera
  2. Det är en fruktansvärd bild. Och inte på ett bra sätt.

    SvaraRadera
  3. Jag tror att den terapeuten borde gå till en terapeut !!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad