Vatten på fel plats


Visst, jag gillar vatten. Älskar att dricka vatten, tvätta mig med vatten, att bada i vatten. Men jag gillar INTE att vakna av att det rinner vatten i mitt ansikte. Vaknar vid sju av att det¨blixtrar och brakar som fan. Somnar om. Sedan detta vatten. Rusa upp, dra bort hela sängen, hitta plast och grejer som kan skydda mattan. Kuuuuul. Jag vill ha nytt tak nu!


Ska ringa värden i eftermiddag. Nu ska jag duscha och ta mig till doktorn i regnet. Vaken är jag ju i alla fall.

Kommentarer

  1. Varför skall du duscha? Var inte det redan gjort....:-)

    SvaraRadera
  2. Stackars dig! Jag som klagade på regnet UTOMHUS idag...! Nu skäms jag lite, för hade jag vaknat av regn så hade jag förmodligen blivit gaaalen! Kram och hoppas det löser sig med taket! Kram!

    SvaraRadera
  3. Anki, jag blidde bara duschad i ansiktet, hoppade alltså över den delen sen i vanliga duschen. Såklart!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad