Att gå upp åtta på morgonen för att ha mycket tid att sitta och leka med datorn innan man går till jobbet. Bra plan.
Att skaka en burk Starbucks Double Shot Espresso innan man öppnar den alldeles intill dataskärmen. Bad idea.
Somnade innan ett i natt. Vet ni hur ofta (läs sällan) det händer? Trodde jag var trött på grund av shopping. Insåg i morse att jag glömt ta min medicin totalt igår. Utan kortison blir tanten trött. Väldigt trött.
Ska ner till baren om en liten stund. Måste ringa och beställa massa t-shirts till alla anställda. Ska också ringa min förre hyresvärd, han knark agenten som jag har lite ouppklarade affärer med. Han dök aldrig upp förra helgen, så nu får jag ringa honom istället.

Kommentarer

  1. Visst blir man trött av att shoppa men det är jäkligt kul.
    Ha en fin söndag
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad