Flugor och för mycket jobb


Tolv timmar på jobbet. Helt slut, armarna värker, fötterna känns som mos. Var bara hemma en sväng mitt på dagen med moster som hjälpte mig sanera en kökslåda där jag i morse hittade ursprunget till den dåliga lukt som i en vecka gäckat mig. Det som en gång var potatis (för typ sju veckor sedan) har i 40 graders värme förvandlats och muterats till en geleartad massa som i sin tur gett upphov till en koloni av MÅNGA bananflugor. Värsta lukten jag någonsin känt, till och med värre än massa lik i ett rum. Det var illa den gången, på många vis naturligtvis mycket värre, men då höll jag inte på att spy. Det gjorde jag nästan idag. Har inte käkat på hela dagen, försökte flera gånger men allt jag stoppar i munnen smakar som lådan luktade. Illa. Mycket illa.

För övrigt anser jag att skrivaren borde installeras.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad