Varsågod Anki


Nu har jag gjort en present till Anki. Den finns här. Det var riktigt skoj. För övrigt är jag rastlös och orörlig. Har ont som fan i foten, vet inte vad som är galet, antagligen bara överansträngt den. Tack för det, Heather, som ljög och ringde sig sjuk igår, trots att alla vet att hon ville festa med en polare från Florida. Hon hade skoj, jag stannade kvar och jobbade. Fick gå hem tidigare idag, Rob var snäll och kom in vid tre. Han ser ut såhär och är en kille som gjort sina hundår i National Guard, bland annat var han i Afghanistan. Han hatar hela militärgrejen, men när det är bråttom i köket gillar han att leka soldat igen. Då är det korta svar som gäller, typ Positive. Negative.

Har sovit en del sen jag kom hem, kollat på tv, beställde pizza som var äcklig. Ska lägga mig på soffan igen och äta körsbär. Det är gott. Håller mest på att zappa mellan Food Network, Style (modekanal), HGTV (om hus och inredning) samt Discovery Health Channel med äckliga operationer och spännande ER på riktigt. Och på min DVR finns massa bra filmer inspelade. Det blir en lång natt och imorgon är jag helt ledig. Ska inte göra någonting alls. Tror jag... Haha.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad