Havet. Nästan.


Idag har jag varit vid det stora havet, Atlanten. Men bara nästan.

En svensk mil därifrån, typ. Attans irriterande. Saknar havet som en tok. Vi åkte till Lakewood i New Jersey för att hämta en Mercedes som morbror köpt via Ebay. Bilen hämtade vi hos en gubbe bara en mil från stranden, men vi kunde inte åka dit, till havet. Bilen hade inga giltiga registreringsplåtar, så vi vågade inte ta den extra lilla turen. Har alltså suttit i bil från åtta på morgonen till midnatt med att antal stopp på snuskiga vägkrogar. Croissant med ägg och bacon till frukost, riktigt äckligt. Burger King med lökringar till middag. Lika äckligt. Frappucino från Starbucks, riktigt gott. Nu mår jag mest illa och är trött som fan. Ska glo lite på Midsomer Murders som jag spelat in, sen sova. jobbar dubbla skift imorgon, både lunch och kväll. oj, vad det gungar, känns som om jag fortfarande sitter i en bil. Jag vill till havet!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad