Jag och Johnny Depp

Om stressen blir för mycket, grannarna för besvärliga och du helt enkelt vill vara ifred... Köp en egen ö! Helt klart något jag skulle göra om jag hade för mycket pengar. Vlad heter killen som säljer öar i hela världen via sin web-site. Du hamnar i gott sällskap. Johnny Depp och Nicholas Cage har redan köpt varsin ö av Vlad.

Själv har jag köpt ett soffbord, två åtta-kantiga småbord, en dunväst och en grön handväska. Jag vet, det blev lite mycket shopping idag. Var ute med moster hela långa dagen, faktum är att vi lämnade min trapp vid 10 i morse och återvände först vid 9 i afton. Men då hade vi hunnit med kyckling och drink i baren också.

Tänker inte fastna här vid datorn just nu även om det är lockande. Ska damma av mina bord (självklart köpte jag dem på Salvation Army, begagnade) och sen ska jag ta det lugnt i soffan. Ledig i morgon också! hurra!

Kommentarer

  1. Hade inte varit så dumt med en egen ö, får man Jonny Depp med på köpet?:=)
    Ibland är det kul att gå och shoppa och roligast är det när man kan göra fynd.
    Ha det gott

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad