Vilken lyx det 'är att få sova riktigt länge... har faktiskt jobbat sex dagar i sträck, så idag stannade jag i sängen tills det inte gick att ligga kvar. Trettio grader varmt, men inte särskilt fuktigt alls, så det känns svalt. Tänker inte göra ett endaste dugg idag, bara slappa och kanske pilla lite med saker som att slänga papper och annat som ligger i lådor och bara FINNS.

Tog det rätt lugnt igår också. Jobbade några timmar, gjorde massa bacon och sen ungefär femtio hamburgare, perfekt runda och fint formade. Jag kallas Burger-Nazi av mina kollegor. Gick hem
och satte mig vid datorn och då ringde Anki och jag var äntligen hemma! Långt snack gjorde mig på gott humör. Fcik städat lite, vikt tvätt, bäddat. Till och med lagat mat! Pasta med chili-köttfärssås. Tittade på tv. Satt på verandan med en kall öl.
Borde installera skrivaren. Drar mig för det eftersom jag aldrig lyckades vid förra försöket. Jag kan koppla ihop nätverk, installera alla möjliga program, men jag har ALLTID problem med att installera skrivare. Varför? Raul, kom genast hit!

Tror jag ska skruva ihop mina mini-byråer med min nya elektriska skruvdragare. I dom kan man lägga allt plotter, alla små saker som man kan tänkas beöva någon gång men aldrig hittar. I minibyrån får dom sin egen plats i tillvaron.

Skrev i alla fall lite igår. Om spindlar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad