Busy Bee


Ibland är det riktigt roligt att läsa svenska tidningar på nätet. Som idag, när Linda Rosing talar ut i en exklusiv intervju. När var det någonsin någonting exlusivt med Lindas uttandanden? Tjejen har ju inte ens en privat sfär. Allt är offentligt, typ.
Vaknade vid sju idag, kan bero på att jag bara slocknade vid midnatt igår efter jobbet. Men det är bra, jag har en date med kusinbarnen via webcam klockan elva och dessutom vill jag ta mig ut till Walmart och byta däck på bilen. Medans dom jobbar på Jeepen ska jag springa in och inhandla två stycken luftkonditioneringsaggregat. Om jag har riktig tur hinner jag till skräddaren i Hollidaysburg också. Har två par fina linnebyxor som måste läggas upp. Lyckades handla fina kläder för 300 dollar men bara betala 20 på Lane Bryant. Tack och lov för rabatterna i detta land. Sen ska jag ju arbeta också, klockan två. Till midnatt eller liknande.

Kommentarer

  1. Du har antagligen redan hunnit ut. Jag har på Skypen redan nu så vi kanske hörs av innan du går till jobbet.

    SvaraRadera
  2. Men du svarar ju inte!!!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad