Ännu mera Busy

Himlar vad man får mycket gjort när man vaknar tidigt. Nu har jag nya däck på bilen och de gamla har jag gett till min bilmekaniker. Dessutom har jag gjort full service på bilen, byte av oljefilter, luftfilter, fyllt på alla olika vätskor, bytt olja, dom till och med dammsuger bilen. Däckbyte och hela servicen kostade 350 dollar. Har köpt två stycken luftkonditioneringsapparater, freon till bilens air conditioning, några blommor (man kan inte ha för många blommor), persienner till mammas rum och lite annat. Dessutom städade jag bilen nu när jag kom hem. Hipp! Nu ska jag byta om och gå och jobba.

Kommentarer

  1. hur ofta gör du service på bilen ?Har du inte nyss bytt olja och filter ? Städa bilen är fint .Det gjorde faktiskt jag också häromdan. Idag har vi varit på uteplatsen hela dagen Dale fick också fylla på freon till sin AC. Men han visste först inte att det var flet. Så han hade inte AC på hela sommaren. Konstigt att inte han kände till det tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Glömge säga att vi var en sväng på loppmarknad i Folkets Hus i Kungälv, där vi köpte en liten vit sekretär för 60 kr. Den står i hallen. Plus en liten vit grej i gjutjärn att ha en kruka på i trädgården. Just nu står det en tomte i betong på den. Jag gick också upp ovanligt tidigt idag, så jag börjar känna mig lite sömnig. Fint att du fått på däcken.. och gjort allt annat du tänkt idag. Nu säger jag kram och godnatt,PS., jag älskar att läsa detdu skriver så jag får följa med i din vardag. DS

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad