Present till Anki

Jag tror knappt det är sant. Jag hittade en ny mus på mina klisterplattor, i arbetsrummet! Gud hjälpe mig, hoppas allt gift kommer att hjälpa. Jag är invaderad. Men det var ett ga sedan jag såg dem springa runt, alltid ett framsteg. Var ute med moster en sväng igår, fikade på Starbucks, shoppade lite. Vi hittade en takfläkt till "nya" rummet i baren. Nytt och nytt, det är biljardrummet som nu inte längre har ett biljardbord. Istället blir det sittplatser med bås så att vi kan ha fler folk på middag. I afton är det premiär.


Sen hittade jag själv lite yucca-palmer och Svärmors tunga på Walmart. Nu ska jag rusa ut och betala gasräkning innan det är dags för fredagsjobb. Nu är det bara en månad och tre dagar kvar tills mamman kommer!

Bilden är till Anki. Bara så att ni vet.
Förresten, lillebror... Det arbetar en kille på en antikaffär i stan, som är helt besatt av Sven Lindqvist. Jag rekommenderade PO också, vet du vilka av hans böcker som är översatta? Det borde ju vara ett par?

Kommentarer

  1. Hej!
    Tack för den fina bilden! Men som du vet vill jag ha mina karlar lönnfeta och inte fullt så unga.....Varför är du aldrig hemma när jag ringer??
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kan tala om varfor. Jag jobbar i snitt 45/50 timmar med att laga mat. Addera sen allt utanfor... Jag e inte ens hemma nar jag ringer. Ska ringa dej om en stund. Kram

    SvaraRadera
  3. Ska förmedla ang. Sven L till brorsan.
    Hur får ni plats i köket när ni ska göra mat till så många matgäster. Fattar inte hur det funkar. Menjag har ju sett att ni är duktiga. Men hur stor ska baren egentligen bli ? Men nu finns det väl inte fler rum att inreda ? Hoppas du blir av med mössen .Annars försvinner dom väl när jag kommer. ! Be moster att kolla sin mail. Kusinerna från Strömstad har lämnat med. Dom besöker NYC i slutet av månaden. Kram.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad