Kaos till ordning

Solig morgon, lite kyligt men vackert och varmt nog att sitta ute med morgon kaffet. Vaknade vid sju. Gick upp, har sovit 11 timmar, tror jag. Rensat i min kaoslåda i köket (som kusinen kollade in i lördags och skällde på mig för) och tittat på program om pyramider, seriemördare och dinosaurier. Älskar alla Discovery-kanaler. Nu ska jag gå och jobba igen. Och ja, mamma lilla, jag tog in alla fröer och allt har klarat sig. Två kalla nätter till, sen är det nog vår på allvar ser det ut som. På tiden. Nästa vecka måste jag nog köpa luftkonditionering.

Kommentarer

  1. Ja, ni får det ju varmt och soligt längre fram i veckan läste jag. Fick du mitt meddelande om Skype ? Jag ringer dig en dag i veckan.

    SvaraRadera
  2. Ska ladda ner Skype i afton. Fick paket idag! 2. Inga brev dock, men de kommer. Nu ska jag ut med moster!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad