Filmtips

Ledig i 2 hela dagar... Det var ett tag sedan. Tränade ny tjej idag, hon verkar bra. Fikade på Starbucks med moster, hittade hylla till köket, gröna handdukar samt förvaringslådor och en hylla till köket på Ross. Jordgubbar på Giant Eagle. Nu ska jag duscha, koka svamp-ravioli, titta på Juno och sen mumsa på jordgubbar. Tips om obehagligt bra film: Gone, baby, gone. Mycket bra. Ingen happy-go-lucky-film dock. Såg No country for old men igår, den var också himla bra. Konstigt slut bara, kanske var jag för trött vid det laget.

Paket och brev kommit från mamma. Bara så att hon vet.

Kommentarer

  1. Hej,hej. Är så nyfiken; Var allt intakt ? Kan du ladda ner Skype? Sol och fint här idag, men vi fick nattfrost igen så potatisen fick bo i vardagsrummet över natten, Det enda jag planterat är penseer, det får vänta till jag kommer tillbaka, Då behöver jag ha nåt att göra, Njut av sol och värme hos dig ett par dagar och fundera vidare på trädgårdsplanerna, Kram.

    SvaraRadera
  2. Ska ladda ned skYPE GENAST! Allt var intakt, ska ladda ned Skype genast. Delade upp skumbananerna, napparna och LAkrisalen mellan mig, ´moster och kusin. Sparat en Lakrisla till andra kusinen. Vill ha trädgården precis som du sa med mossa, stenar, grönt och en blomma här och var. Uppe vid nio, det ska bli 17 grader idag och jag ska måla!

    SvaraRadera
  3. Du fick väl två paket hoppas jag. ? Vi ska försöka göra din trädgård fin Din ide om hur du vill ha din framsida lät utmärkt. Lättskött och snyggt. Kanske ett elefantgräs,ochså och hoppas på att det kan bli lika fint som Lillans. Men du kanske inte gillar det. Jagska försöka låta dig bestämma, Hm....

    SvaraRadera
  4. Har sett No country fpr old men tyckte den var rikigt bra. Såg Flyga drake igår ( The Kite runner). Helt fantastisk! Se den! Nu har jag fyra vampyrfilmer som väntar på mig Subspecies 1,2,3,4.

    SvaraRadera
  5. Vill ha massa elefantgräs.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad