Full fart


Snart midnatt i Altoona, femton grader varmt och jag har varit på fötterna sen nio i morse. Jobbat i tio timmar, trönat nya killar - Dan och Steve - städat ur vårat förråd, sen hem och möblerat om hela köket. Hämtade moster för att flytta bord och hon kom naturligtvis på den bästa lösningen!
Det blir fint, ska snart fixa bilder till er alla. Alla tre, eller hur många som nu läser detta. Mamma, Anki, kanske lillebror, kanske Neno och någon mer. Nu får det vara färdigstressat för idag. Dusch, mat, kall dricka, TV, sova. Länge i morgon. Jobbar kväll. Hurra!

Fina bilden har guddotter tagit.

Kommentarer

  1. Vacker bild! Jag tror nog att den rosa kaninen läser din blogg också.Jag ser fram emot bilder på ditt hem! Nu skall jag gå till jobbet ( eller åka spårvagn..)Kramar.

    SvaraRadera
  2. Har du hittat
    rätt sladd så du kan skicka foton ? Jag ser också fram emot att få se ditt hem ! Då kan jag bo in mig lite innan jag kommer !.Nu ska vi ut och kolla på bilar. Det tycker jag är ganska tråkigt, för jag har svårt att bestämma mig , då det oftast gäller mycke pengar. Men vi måste ju ha något annat snart. Solen skiner även idag och det blir ca. 15 grader. Vila dig emellanåt !!! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad