Färgglatt

Full av färg är jag, var hos doktorn idag och fick mera experimentmedicin. Tror att jag får koksalt för jag märker då ingenting. Men strunt samma, jag får blodprover tagna och 35 dollar varje gång jag är där. Sen hämtade jag Emma och vi har målat plank på bakgården. Morbror kom och hjälpte till och moster samlade upp löv och kvistar. Nu är jag täckt av grön färg, till och med glasögonen är prickiga. Planterade vin och kolibri-vin, den senare får massa vackra röda blommor som sägs attrahera kolibris. Nu ska jag skrubba av mig färg.

Kommentarer

  1. Hej igen. Så skoj att prata länge med dig. Hoppas du hittar rätt kabel sen så jag kan få se lite bilder innan jag kommer. Nu ska jag äta lite pytt i panna, Längtar efter din goda köttfärspaj ! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad